Balea milder reinigungs schaum

јул 09, 2018

Balea je moj omiljeni brend DM drogerije.Mnoge Balea proizvode sam isprobala u poslednjem periodu koji su samo potvrdili moje pozitivno misljenje o ovom brendu.U sledecim postovima ocekuju Vas recenzije Balea proizvoda koje sam koristila i kojima sam odusevljena i jako zadovoljna.Prvi proizvod o kom Vam prenosim svoje utiske i preporuke jeste Balea pena za ciscenje lica.

Balea is my favorite brand of DM drugstores. Many Balea products I tried in the last period that just confirmed my positive opinion of this brand. The following posts expect you to review the Balea products I used and which I am delighted and very satisfied. The first product I give you my impressions and recommendations are Balea foam for face cleansing.


Balea milder reinigungs schaum

Proizvod se nalazi u  plasticnom pakovanju od 150 ml.Sadrzi kvalitetnu pumpicu koja odlicno dozira proizvod.Tecnost svetlo roze boje daje pri pritisku pumpice kremastu i laganu penu.Divno mirise.Sadrzi ekstrakt bademovog cveta i provitamin B5 i time hidrira i stiti kozu od isusivanja.Namanjena je suvoj i osetljivoj kozi,mada ja bih je preporucila svima.Koristim je ujutru i uvece na prethodno umivenu kozu,nezno umasiram i isperem mlakom vodom.Skida odlicno sminku.Jako je nezno sredstvo za ciscenje koze.Nije mi izazvala nikakve iritacije,peckanje ili crvenilo.Nakon ciscenja koza lica je nezna i glatka na dodir.Koristim je i uz cetku za ciscenje lica i odlicna su kombinacija.Ova pena se moze naci u svakoj DM drogeriji,a cena je jako pristupacna.Koristim je vise od mesec dana ,penu sam gotovo potrosila tako da cu pri sledecoj poseti DM drogeriji obavezno ponovo kupiti.

The product is in a plastic package of 150 ml. Contains a quality pump that perfectly doses the product. The lightness of pink color gives creamy and light foam to the pump when pressurized. Contains almond flower extract and provitamin B5 hydrate and protect the skin from drying. It is intended to be for a dry and sensitive skin, although I would recommend it to everyone. I use it in the morning and in the night on the previously washed skin,gentle clean  and rinse with lukewarm water. It remove perfectly makeup. It's a very nice skin cleanser. It did not cause any irritation or redness. After cleansing the skin face it is very smooth. I use it with a brush to clean the face and it's a great combination. This foam can be found in every DM drugstore, and the price is very affordable. I have been using it for more than a month, I almost spent the foam so I will have to buy again at the next visit to the DM drugstore.






Da li ste koristili ovu Balea penu za ciscenje lica?Koju mi preporucujete?
Do you try this Balea foam?Which cleansing foam you recommend me?

Aleksandra

You Might Also Like

0 коментара

Subscribe