VLOGMAS DAY 7- Top 10 Christmas movies

децембар 14, 2019


Cao svima
Svi već znate koliki sam ljubitelj filmova i serija i sa tim u vezi za današnji Vlogmas video pripremila sam listu mojih omiljenih Božićnih filmova.Na listi je ukupno 10 filmova koje ja rado gledam svake godine za vreme praznika i koje svima preporucujem da pogledaju. Pišite mi u komentarima koji je vaš omiljeni Božićni film ili uopšteno neki praznični. Baš me zanima možda taj nisam pogledala.Hvala puno na gledanju i vidimo se sutra!


Hi to all

You all already know how much I am a fan of movies and series and in this regard for today's Vlogmas video I have compiled a list of my favorite Christmas movies.
Write to me in the comments which is your favorite Christmas movie or generally a holiday one. I wonder what I might not have looked at. Thanks a lot for watching and see you tomorrow!




You Might Also Like

0 коментара

Subscribe